get free shipping over $125

€0.00
Cart

Geen producten in je winkelmand.

Nieuwste blogs

Goede voornemens

3 tips om jouw goede voornemens in 2021 wél te halen

We kunnen helaas nog niet naar de gym de komende weken. Maar dat is nog geen reden om je goede voornemens voor 2021 maar aan de kant te schuiven. Ook al vinden we thuis trainen vaak lastiger, je kunt nog

Lees Meer
Afterburn-effect

Meer afvallen door het afterburn-effect?

Je hebt misschien wel eens gehoord van het afterburn-effect. Dit houdt in dat je in de 22 - 24 uur na een training extra calorieën verbrandt. Hoe zit dat nu precies en hoe groot is het afterburn-effect? In dit artikel

Lees Meer
Side Lunge

Strakke dijen? Dit zijn de oefeningen die je moet doen (inclusief video’s)

Zie je dat vet aan de binnenkant van je dijbenen graag verdwijnen? Je kunt helaas niet plaatselijk vet verbranden, dus je moet ook je voedingspatroon aanpassen. Maar er zijn wel fitness oefeningen die je - in combinatie met een lagere

Lees Meer

Dé musthave voor
krachtsportende powervrouwen

4 e-books met alle info die je nodig hebt

Don't know where to start?

Explore our most popular learning topics. 

Powervrouw Bundel 1

Krachttraining


category 1

Afterburn-effect

Meer afvallen door het afterburn-effect?

Je hebt misschien wel eens gehoord van het afterburn-effect. Dit houdt in dat je in de 22 - 24 uur na een training extra calorieën verbrandt. Hoe zit dat nu precies en hoe groot is het afterburn-effect? In dit artikel

Lees Meer
Side Lunge

Strakke dijen? Dit zijn de oefeningen die je moet doen (inclusief video’s)

Zie je dat vet aan de binnenkant van je dijbenen graag verdwijnen? Je kunt helaas niet plaatselijk vet verbranden, dus je moet ook je voedingspatroon aanpassen. Maar er zijn wel fitness oefeningen die je - in combinatie met een lagere

Lees Meer
Vrouw met veel spiermassa

Kunnen vrouwen net zoveel spiermassa opbouwen als mannen?

Vaak wordt gedacht dat mannen meer spiermassa kunnen opbouwen dan vrouwen. Maar is dat eigenlijk wel zo? In dit artikel lees je hier alles over. Toename in spiermassa Als we kijken naar het percentage spiermassa dat we kunnen winnen, is

Lees Meer

category 2

category 3


Voeding


category 1

Groene bladgroente met magnesium

In welke voeding zit magnesium? 4 tips om meer magnesium binnen te krijgen

Misschien heb je wel eens gehoord dat magnesium goed is voor sporters. Je weet wellicht ook dat er magnesiumsupplementen verkrijgbaar zijn. Alleen haal je magnesium natuurlijk het liefst uit je voeding. Maar in welke voeding zit magnesium? Hier vind je

Lees Meer
Spinazie - voeding met veel ijzer

Waarom ijzer zo belangrijk is voor sporters (+ lijst voeding met veel ijzer)

IJzer is een essentieel spoorelement voor ons lichaam. Het wordt gebruikt voor de aanmaak van bloed, de vorming van hemoglobine en myoglobine en het goed functioneren van de enzymen. Maar waarom is ijzer voor sporters nu eigenlijk zo belangrijk? In

Lees Meer
Aankomen in de overgang

Hoe voorkom je dat je aankomt in de overgang?

In de overgang verandert je hormoonbalans. Veel vrouwen komen hierdoor aan. Waardoor komt dit nu precies en hoe kun je dit voorkomen? Er gebeuren verschillende dingen met je lichaam in de overgang. Zo daalt het oestrogeenniveau. Dit hormoon bevordert de

Lees Meer

category 2


Motivatie


category 1

Goede voornemens

3 tips om jouw goede voornemens in 2021 wél te halen

We kunnen helaas nog niet naar de gym de komende weken. Maar dat is nog geen reden om je goede voornemens voor 2021 maar aan de kant te schuiven. Ook al vinden we thuis trainen vaak lastiger, je kunt nog

Lees Meer
Sterke gedisciplineerde vrouw

Zo bouw je discipline op: 4 praktische tips

Je hebt motivatie nodig om te beginnen met sport en een gezonde levensstijl. Hier kun je echter niet op blijven teren. Op sommige momenten zit je misschien niet lekker in je vel, waardoor je geen motivatie meer hebt. Dan is

Lees Meer
Winterdip depressie

Krachttraining tegen depressie: kom uit je winterdip!

De winterdip: vrijwel elke vrouw heeft hier wel eens last van gehad. Zodra de dagen korter worden, zien we steeds minder daglicht. En dat heeft effect op onze stemming. Je zit minder lekker in je vel, je wordt somberder en

Lees Meer

category 2


Herstel


category 1

Foam roller oefening

Masseer je spieren: 6 foam roller oefeningen

De foam roller is een belangrijk hulpmiddel voor vrouwen die aan krachttraining doen. Maar lang niet iedereen weet wat dit precies is. Een foam roller is een harde of wat zachtere rol die gemaakt is van een soort schuim. Met

Lees Meer
Trainen met spierpijn

Wel of niet trainen met spierpijn?

Je hebt nog spierpijn van je laatste training, maar inmiddels is het alweer tijd voor je volgende work-out. Is het wel verstandig om te trainen met spierpijn? In dit artikel leggen wij je hier alles over uit. Trainen met spierpijn

Lees Meer
Mediteren

Zo kan mediteren bijdragen aan jouw fitnessgoals: 4 voordelen

Mediteren is de laatste jaren steeds populairder geworden. Dat is ook niet zo vreemd, aangezien het verschillende voordelen biedt voor onze lichamelijke en geestelijke gezondheid. Maar hoe kan mediteren bijdragen aan jouw trainingsresultaten? In dit blog vind je 4 voordelen.

Lees Meer

category 2

Volg Ons

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
close-link
>