Hip Thrust - Dumbbell oefening voor stevige billen

19 september 2022

minuten leestijd

Over de auteur
Rowan Blom

Rowan is de oprichtster van Krachttraining Voor Vrouwen. Inmiddels doet ze ruim 8 jaar aan krachttraining en is dit echt haar passie geworden. Met Krachttraining Voor Vrouwen wil zij vrouwelijke krachtsporters voorzien van de juiste informatie, inspireren en samenbrengen.

Het is weer tijd om te trainen! Je hebt helemaal zin in een work-out waarmee je ook jouw benen en billen steviger maakt. Maar wat nu als er een rij voor het squatrek staat en je toch graag met losse gewichten wilt trainen? Of als je thuis gaat trainen en alleen dumbbells in huis hebt? Geen zorgen, hier vind je de 5 beste dumbbell oefeningen voor stevige benen en billen!

1. Bulgarian Split Squat

2. Single Leg Romanian Deadlift

3. Dumbbell Hip Thrust

4. Dumbbell Goblet Squat

5. Lying Dumbbell Hip Abduction

Jouw persoonlijke trainingsplan

Benieuwd hoe jij meer resultaat kunt halen uit je trainingen? Of begin je net met krachttraining en wil je weten welke oefeningen je het beste kunt doen?

Start dan nu met jouw persoonlijke trainingsplan!

✓ Volledig op maat gemaakt trainingsschema
✓ Continu aangepast waar nodig
✓ 3D animaties van de oefeningen met uitleg

Meer info & aanmelden

Anderen lezen ook:

LEES DE #1 BUNDEL VOOR VROUWELIJKE KRACHTSPORTERS

Hét boek met alle info die je nodig hebt

In de hardcopy Powervrouw Bundel vind je alle info over krachttraining, voeding, mindset en herstel die je nodig hebt. Ook leer je hoe je stap voor stap je eigen trainings- en voedingsschema maakt. Met de handige tips en simpele oefeningen kun je direct aan de slag!

Rowan Blom

Oprichtster KVV

Gerelateerde blogs:

Weekmenu’s op maat

Wat is je doelstelling?

100%
NIET GOED =
GELD TERUG
GARANTIE
We gebruiken cookies om je de best mogelijke ervaring op onze website te bieden.
Accepteren
Afwijzen
Privacybeleid